درمان بیماری قلبی با گرده گل

درمان بیماری قلبی با گرده گل سلامت قلب، کاهش استرس ، کاهش فشار خون، کاهش سکته قلبی

درمان بیماری قلبی با گرده گل، گرده گل حاوی آنتی اکسیدانی بالا از جمله فلاونوئیدها، کاروتنوئیدها، گلوتاتیون و کورستین است که همگی به محافظت از بدن شما در برابر آسیب سلولی مرتبط با بیماری های مزمن کمک می‌کنند. علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که گرده زنبور عسل می تواند سلامت قلب شما را نیز تضمین کند.

درمان بیماری قلبی با گرده گل و خواص عالی آن

گرده گل حاوی آنتی اکسیدانی بالا از جمله فلاونوئیدها، کاروتنوئیدها، گلوتاتیون و کورستین است که همگی به محافظت از بدن شما در برابر آسیب سلولی مرتبط با بیماری های مزمن کمک می‌کنند. علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که گرده زنبور عسل می تواند سلامت قلب شما را نیز تضمین کند. منبع : webmd.com

خواص عالی گرده گل برای درمان بیماری های قلبی

سلامت قلب : گرده زنبور عسل سطح کلسترول را کاهش می دهد. کلسترول بالا یک عامل اصلی برای بیماری های قلبی است. مطالعات نشان می دهد که گرده گل حتی در بیمارانی که به داروهای رایج کاهش دهنده کلسترول پاسخ نمی دهند و در افرادی که بیماری قلبی فعال دارند نیز تاثیر گذار بوده و برای این افراد هم مفید است. محتوای اسیدهای چرب غیراشباع موجود در گرده گل به جلوگیری از لخته شدن خون مضر کمک می کند، جریان خون را در بدن شما بهبود می بخشد و خطر بیماری قلبی و سکته را کاهش می دهد.
بهبود ایمنی بدن و سلامت اندام های حیاتی با استفاده از گرده گل : ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های موجود در گرده زنبور عسل برای عملکرد سیستم ایمنی حیاتی هستند. مطالعات گرده گل زنبور عسل نشان داده که استفاده از این ماده غذایی ارزشمند می تواند ایمنی بیشتری در اندام های حیاتی مانند قلب ایجاد کند.
کاهش استرس، فشار عصبی و کاهش خطر سکته قلبی : گرده گل می تواند گردش خون در مغز را تقویت کند. گرده گل باعث بهبود و تقویت عملکردهای سیستم عصبی می شود. سیستم عصبی انسان در هنگام استرس، کار زیاد و افسردگی ضعیف می شوند. گرده گل می تواند به تسکین علائم بیماری های روانی مانند کاهش انرژی، ضعف فیزیکی مغزی کمک کند.

درمان بیماری قلبی با گرده گل
درمان بیماری قلبی با گرده گل

مقدار مصرف و دوز مصرفی برای درمان بیماری قلبی با گرده گل

با توجه به نوع بیماری و خطراتی که شما را تهدید می کند شما میتوانید از مقدار مشخصی دوز مصرفی برای درمان بیماری قلبی استفاده کنید. برای شروع بهتر است ابتدا با آزمایشاتی مقدار کلسترول بالا، قند خون و دیگر موارد را اندازی گیری کنید. سپس برای 3 ماه با دوز مصرفی 10 گرم گرده گل شروع کنید. بعد از سه ماه مجدد ازمایش ها را تکرار کنید. اگر کاهشی در نتیجه ها حاصل شده بود میتوانید با همین دوز روند درمان خود را ادامه دهید. اگر نتایج آزمایش های دوم بالاتر از نمونه اولیه بود باید مقدار دوز گرده گل را افزایش دهید.


موارد منع مصرف گرده گل:

در صورتی که به عسل، بره موم، گرده گل، ژل رویال، نیش زنبور عسل و مورا دیان چنینی حساسیت و آلرژی دارید بهتر است از مصرف این ماده غذایی پرهیز کنید.

گرده گل زنبور عسل به عنوان یک داروی کمکی شناخته می شود و شما باید در طول روند درمان خود از داروی تجویز شده توسط پزشک نیز استفاده کنید. درصورتیکه میخواهید از گرده گل استفاده کنید قبل از آن حتما نظر یک فرد متخصص تغذیه را در این مورد جویا شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *