درمان دیابت با بره موم

درمان دیابت با بره موم

به دوستان خود که با بیماری دیابت درگیر هستند این خبر خوب را هدیه نمایید.

به نقل از: وب سایت دولتیInstitutes of Health ایالات متحده


پیشگیری و درمان دیابت با بره موم

✅ اثر بره موم بر قند خون، لیپید خون و رادیکالهای آزاد در آزمایش موجودات زنده مبتلا به دیابت.

اگر نمیدانید بره موم چیست بر روی این لینک کلیک کنید.

نتیجه تحقیقات اثر درمانی بره موم بر دیابت

اثرات عصاره اتانول (EEP) و آب (WSD) بره موم جمع آوری شده از شمال چین بر روی گلوکز خون، چربی خون و رادیکال های آزاد در موش های صحرایی مبتلا به دیابت مورد مطالعه قرار گرفت. نتایج نشان می دهد که EEP و WSD منجر به کاهش سطح قند خون (FBG)، فروکتوزامین (FRU)، مالونالدئید (MDA)، اکسید نیتریک (NO)، نیتریک اکسید سنتتاز (NOS)، کلسترول تام (TC)، تری گلیسرید (TG )، کلسترول لیپوپروتئین کم چگالی (LDL-C)، کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (VLDL-C) در سرم موش های ناشتا؛ و افزایش سطح سرمی کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL-C) و سوپراکسید دیسموتاز (SOD).

این نشان می دهد که خواص درمانی بره موم می تواند گلوکز خون را کنترل و متابولیسم گلوکز و چربی خون را تعدیل کند، منجر به کاهش خروجی های پراکسیداسیون لیپید و ردکالی های آزاد در موش های صحرایی با دیابت می شود.

مرکز تحقیق و توسعه (R&D) سوغات اشترانکوه در موضوع بره موم:

https://oshtoranhoney.com/category/how-to/products/propolis/

 جهت درک بهتر پیشگیری و بهبود و درمان دیابت با بره موم نیازمند شناخت دقیق تر به بیماری دیابت نوع یک و دو و همچنین تاثیر و خواص درمانی بره موم می باشد.

این مقاله را دنبال کنید، با نمونه تاثیر بره موم بر انسان و تحقیقات جدید آزمایشگاهی بروزرسانی میشود.

عصاره بره موم | خرید بره موم | بره موم اصل | درمان دیابت با بره موم

۲ در مورد “درمان دیابت با بره موم”

    1. سلام؛ استفاده از بره موم برای بهبود عملکرد سیستم مدیریت قند بدن برای افرادی که قند در حد بحران دارند باید بصورت تدریجی و در دراز مدت درنظر گرفته شود. اگر انتظار دارید که بلافاصله مانند قرص یا انسولین و… نه چنین عملکردی را مد نظر نداشته باشید. عزیزانی که سیستم عمومی بدنشان با اختلال جدی مواجه است باید در استفاده از درمان های مختلف با احتیاط عمل کنند. متاسفانه بهترین زمان استفاده از این محصولات که برای پیشگیری و ارتقای سلامت عمومی در زمان تعادل نسبی بدن هست از دست رفته و زمانی به این روش ها مراجع میکنیم که بدن کاملا حالت غیر نرمال دارد و استفاده از نسخه های درمانی که تستهای فراوانی بصورت علمی روی آنها نشده و مجوز درمانی دریافت نکرده اند، حتی پزشکان اجازه تجویز چنین راه هایی را نخواهند داشت، حتی اگر در برخی از تست ها نتایج بسیار مثبتی را دریافت کرده باشند. نهایتا بره موم میتواند در بهبود عملکرد قند خون بسیار موثر باشد، اما نه فقط بره موم یا عسل و… هر ماده خوراکی که یک فرد دیابتی که به سختی قند خود را از محدوده خطر دور نگه میدارد باید بسیار با احتیاط و تحت نظر افزوده شود .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *