فروشگاه عسل طبیعی: خرید و فروش عسل طبیعی بره موم ژل رویال گرده گل در رشت

فروش عسل طبیعی و محصولات ارگانیک در رشت

فروش محصولات طبیعی و ارگانیک در رشت ، بندر انزلی ، لاهیجان: عسل طبیعی ، بره موم، ژل رویال، گرده گل زنبور عسل.


شهر رشت در سال ۲۰۱۵ به شبکه شهرهای خلاق جهان به عنوان شهر خلاق خوراک‌شناسی زیر نظر یونسکو پیوست. امروزه شهر رشت یکی از قطب‌های کشاورزی نیز در سطح کشور محسوب می‌شود. منبع

خرید و قیمت عسل طبیعی در رشت

برای خرید محصولات زنبور عسل همچون: عسل طبیعی ، گرده گل زنبور عسل ، بره موم و ژل رویال به دلیل خاصیت های درمانی که دارا هستند حتما نیاز است تا از کیفیت این محصولات اطمینان خاطر داشت.

سوغات اشترانکوه دارای گواهی زنبوردار و تولید کننده عسل برتر و همچنین کشاورز برتر با ارائه محصولات آزمایش شده با تحویل درب منزل در رشت و 40 سال سابقه پرورش زنبور عسل و تهیه عسل طبیعی خود نشان دهنده توانمندی و تجربه ما در این زمینه می باشد. محصولات ما دارای شناسنامه و با تضمین کیفیت و امکان بازپرداخت وجه درصورت عدم دریافت تایید در آزمایشگاه هستند. همچنین مهلت برای آزمایش محصولات: عسل طبیعی، ژل رویال، بره موم، گرده گل و… وجود دارد.

قیمت عسل طبیعی در رشت

قیمت عسل طبیعی ، ژل رویال ، بره موم و گرده گل و… بسیار متنوع و از استاندارد کلی پیروی نمی کند. در مقالات جداگانه به نحوه تشخیص قیمت هرکدام از این محصولات صحبت کرده ایم.

فروشگاه محصولات ارگانیک در رشت

برای تهیه محصولاتی همچون عسل طبیعی ، بره موم ، گرده گل زنبور عسل و ژل رویال در شهر رشت ، لاهیجان ، بندر انزلی می توانید از طریق راه های ارتباطی مشخص شده محصول مورد نظر خود را به سوغات اشترانکوه سفارش دهید و محصول موردنظر خود را درب منزل و با تضمین کیفیت کالا تحویل بگیرید.

خرید ژل رویال در رشت

برای تهیه ژل رویال به صورت سرد می توانید محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

۲ در مورد “فروش عسل طبیعی و محصولات ارگانیک در رشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *