خرید و فروش عسل طبیعی و محصولات ارگانیک در قم

خرید و فروش عسل طبیعی در قم | فروشگاه اینترنتی محصولات ارگانیک

خرید عسل طبیعی ژل رویال بره موم و گرده گل در قم و سایر محصولات طبیعی و ارگانیک. جهت خرید محصولات زنبور عسل میتوانید به فروشگاه محصولات ارگانیک سوغات اشترانکوه مراجعه کنید. مشاوره عسل درمانی در قم


فروشگاه عسل طبیعی در قم

استان و شهر قم با توجه به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه میزبان مسافران از سراسر ایران و عشاق معصومین از سراسر کره خاکی میباشد.

گونه‌های گیاهی با توجه به اقلیم منطقه قم شامل انواع گیاهان شورپسند، گز، تاغ، درمنه‌ها و سایر گونه‌های خشک پسند هستند.منبع: ویکی پدیا

با توجه به خشکی هوا و طبیعت منطقه و وجود ازدحام و افزایش روز افزون استرس و بیماری های مختلف استفاده از مواد غذایی طبیعی و ارگانیک بیش از پیش ضروری است. خداوند متعال در سوره کهف آیه 19: … فَلْیَنْظُرْ أَیُّهَا أَزْکَى طَعَامًا… ببیند کدام یک از غذاهاى آن پاکیزه‏ تر است… به اهیمت دقت در انتخاب غذا نوع تهیه و محل تولید و حتی تولید کننده می توان اشاره نمود.

به همین جهت ضرورت شناخت فروشگاه های مواد غذایی پاک طبیعی و ارگانیک بیش از گذشته احساس میشود. فروشگاه سوغات اشترانکوه به عنوان فروشگاه عسل طبیعی ژل رویال بره موم گرده گل در قم در تهیه بدون واسطه محصولات زنبور عسل با بالاترین کیفیت فعال است.

خرید و فروش عسل در قم

خرید و ارسال سفارش به قم درب منزل

برای خرید عسل طبیعی در قم باید قبل از خرید از کیفیت محصولات مطمئن شوید. مگر نه اینکه محصولات زنبور عسل را برای مصارف درمانی استفاده میکنیم و میخواهیم با خرید عسل یا ژل رویال یا گرده گل و… از خواص درمانی این محصولات بهره مند شوید؟

فروش عسل طبیعی در قم فروشگاه سوغات اشترانکوه هر محصول پلاک معرفی مشخصات محصول دارد. یعنی اگر شما عسل گون بخواهید، عسلی که به شما داده میشود همراه خود یک پلاک دارد که به برگه آزمایش عسل متصل است. از این طریق شما سندی برای کیفیت سنجی محصول در اختیار خواهید داشت که اگر محصول فروخته شده با کیفیت مدعی شده تفاوت داشته باشد شما سندی برای دریافت خسارت در دست داشته باشید.

فروش عسل کوهی: خرید اینترنتی عسل طبیعی شناسنامه دار با تضمین
عسل کوهی : خرید اینترنتی عسل طبیعی شناسنامه دار با تضمین

مهمترین نکته برای خرید عسل طبیعی اعتبار فروشنده است. تجربه در تولید محصولات ارگانیک و همچنین سابقه او در تولید محصولاتی مانند عسل طبیعی، گرده گل، ژل رویال، بره موم، زعفران، برنج، روغن ارگانیک، شیره انگور… هرکدام ملزم به دانش ویژه ای است.

 همچنین جهت اطلاعات بیشتر درباره فروش عسل وحشی کوهی در قم تماس بگیرید. آیا از خواص و قیمت عسل کوهی و عسل وحشی و انواع روش های تقلب آن اطلاع دارید؟

قیمت محصولات زنبور عسل در قم

قیمت عسل طبیعی و همچنین قیمت خرید ژل رویال ، خرید بره موم و خرید گرده گل و… از معیارهای مختلفی دنباله روی میکند که در مطالب اختصاصی آنها را توضیح داده ایم. اما بطور خلاصه یکی از مهمترین عواملی که در قیمتگذاری عسل و… در نظر گرفته شده است کیفیت عسل در آزمایش های انجام شده در آزمایشگاه مواد غذایی مورد تایید سازمان استاندارد میباشد. همچنین شما میتوانید عسل را با قیمت فروشگاه در هر نقطه از قم درب منزل یا محل کار خود دریافت کنید.

شما میتوانید بصورت روزانه محصولات مختلف ما را مشاهده کنید و هرزمان که نیاز داشید از طریق خرید اینترنتی عسل طبیعی در قم را سفارش دهید

از جمله مواردی که در خرید و قیمت گذاری عسل باید به آن توجه کنید:

فروشگاه محصولات ارگانیک در قم

محصولات ارگانیک چیست و چه تفاوتی و مواد غذایی طبیعی دارد؟

نباید فراموش کنید که ارگانیک و طبیعی به یک معنا نیستند؛محصولات طبیعی ممکن است دارای برچسب کاملا طبیعی، صد درصد طبیعی و بدون هورمون باشند به این معنی که در تولید آن ها از هیچ رنگ مصنوعی، طعم دهنده و یا نگهدارنده ای استفاده نشده است.اما محصولات ارگانیک، دارای یک برچسب ارگانیک هستند به این معنی که در تولید آن ها از هیچ گونه کود شیمیایی، آفت کش، سموم، آنتی بیوتیک، هورمون و دستکاری ژنتیکی استفاده نشده است.

منبع coca.ir

سوغات اشترانکوه به عنوان دارنده گواهی کشاورز نمونه استان لرستان با تجربه بیش از چهل سال در تولید عسل و کشاورزی تمام تلاش خود را برای تهیه و ارائه محصولات طبیعی و ارگانیک انجام می دهد.

شما در خود شهر قم میتوانید با خرید اینترنتی محصولات خوراکی مورد نیاز خود نظیر: شیره انگور، انواع روغن کنجد زیتون شحم روغن شترمرغ، برنج، را تهیه نمایید. فروشگاه محصولات ارگانیک در قم.

چرا عسل طبیعی و محصولات ارگانیک

اگر در قم زندگی میکنید یا هرکجای ایران حتما به این نکات در تغذیه روزانه خود دقت کنید:

روزانه بدن ما از روش های مختلف آلودگی های مختلفی را نظیر فلزات سنگین، میکروب ویروس و باکتری از طریق هوا، غذا و… دریافت میکند. برای پاکسازی بدن خود میتوانید برنامه های روزه را در ایام پاییز و زمستان جای دهید. اگر برنامه بصورت منظم (مثلا هفته ای یک روز) انجام بپذیرد حداکثر تاثیر خود را بر روی سلامتی شما خواهد داشت.

خرید عسل طبیعی در قم
میتوانید روش درمان و پیشگیری از کبد چرب را اینجا ببنیدید: درمان کبد چرب با عسل و آبلیمو

روز خود را با شستن دهان و نوشیدن کمی آب ولرم آغاز کنید. سپس شربت عسل بنوشید. میتوانید کمی آبلیموی طبیعی را با یک قاشق عسل با آب ولرم (از لحاظ دما قابل خوردن باشد تا به کیفیت عسل آسیب نرساند) ترکیب نمایید. این کار باعث پاکسازی کبد شما می شود. همین یک عمل را اگر هر روز انجام دهید به مرور کبد شما از مشکلات و سموم مختلف دور میشود و تاثیر آن را در چهره خود احساس خواهید کرد.

ترجیحا قبل از خواب یک قاشق عسل بخورید. این کار به هضم بهتر و خواب راحت تر شما کمک میکند و صبح با احساس خستگی بیدار نمیشود.

فروش ژل رویال گرده گل بره موم در قم

فروش ژل رویال درجه یک ایرانی در قم ، گرده گل اصل ، بره موم درمانی در قم خرید اینترنتی و بدون واسطه از تولید کننده نمونه و زنبوردار برتر استان لرستان.

و نهایتا هم وطن قمی گرامی جهت خرید عسل طبیعی در قم می توانید با شماره های اعلام شده ما تماس بگیرد و همینطور از مشاوره درمانی ما در قم بصورت رایگان بهره ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *