فروشگاه عسل طبیعی: خرید و فروش عسل طبیعی بره موم ژل رویال در اصفهان

فروشگاه عسل طبیعی و ارگانیک در اصفهان

فروش عسل طبیعی گرده گل ، ژل رویال ، بره موم و سایر محصولات ارگانیک در اصفهان ، کاشان ، خمینی شهر ، نجف آباد و شاهین شهر. فروشگاه محصولات ارگانیک در اصفهان.

این شهر در منطقه‌ای در دامنه کوه‌های زاگرس و در کنار زاینده‌رود قرار گرفته که از کوه‌های زاگرس ایران سرچشمه می‌گیرد و به باتلاق گاوخونی می‌ریزد و از مراکز گردشگری، فرهنگی و اقتصادی ایران محسوب می‌شود. زاینده‌رود بزرگترین رود فلات مرکزی ایران از کوه‌های زاگرس ایران واقع در استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه گرفته و از میان اصفهان می‌گذرد. همچنین جنگل ناژوان از مناطق خوش آب و هوای حاشیه زاینده‌رود می‌باشد. منبع

آلودگی هوا یکی از چالش‌های اساسی کلان‌شهر اصفهان و سایر شهرهای صنعتی و بزرگ این استان است و با وجود تاکید همه مردم، مسئولان و کارشناسان برای رفع آن، همچنان این مصیبت دامنگیر این خطه بوده و این روزها نیز شدت آن افزایش قابل توجهی یافته است. (منبع) به همین سبب توجه به سلامت در این شهر بیش از پیش لازم و ضروری شده است.

استفاده از عسل طبیعی ، ژل رویال ، بره موم و گرده گل یکی از روش های توجه به سلامت است. سوغات اشترانکوه با تهیه محصولات ارگانیک و با تضمین کیفیت آن ها، دسترسی مشتریان را به این محصولات با امکان ارسال درب منزل سهولت بخشیده است.

سوغات اشترانکوه دارای گواهی زنبوردار و تولید کننده عسل برتر و همچنین کشاورز برتر با ارائه محصولات آزمایش شده با تحویل درب منزل در اصفهان. 40 سال سابقه پرورش زنبور عسل و تهیه عسل طبیعی خود نشان دهنده توانمندی و تجربه ما در این زمینه می باشد. محصولات ما دارای شناسنامه و با تضمین کیفیت و امکان بازپرداخت وجه درصورت عدم دریافت تایید در آزمایشگاه، همچنین مهلت برای آزمایش محصولات: عسل طبیعی، ژل رویال، بره موم، گرده گل و… به فروش می رسد.

فروشگاه عسل طبیعی در اصفهان

برای خرید عسل طبیعی ، ژل رویال ، بره موم و گرده گل و دریافت آن درب منزل در شهر اصفهان ، کاشان ، خمینی شهر ، نجف آباد ، شاهین شهرو… می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکرشده با ما در تماس باشید.

خرید ژل رویال در اصفهان

شما می توانید ژل رویال را به صورت سرد درب منزل خود از طریق سفارش به سوغات اشترانکوه دریافت فرمایید.


برای دریافت مشاوره و خرید محصولات از طریق کانال های ارتباطی مشخص شده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *