آزمایشگاه عسل و مواد غذایی در شیراز

آزمایشگاه عسل و مواد غذایی در شیراز

جهت تست و آزمایش مواد غذایی نظیر عسل و سایر فراورده های زنبور و همچنین صنایع غذایی میتوانید به لیست آزمایشگاه های عسل و صنایع غذایی در شیراز که اینجا گرداوری شده مراجعه نمایید.


حضرت حافظ می فرماید: اگرچه زنده‌رود آب حیات است/ولی شیراز ما از اصفهان به. با این حال اگر می خواهید از کیفیت و سلامت محصولات غذایی که تهیه و تولید نموده اید یا میخواهید به عنوان مصرف کننده یا صادر کننده تهیه نمایید حتما از آزمایشگاه های معتبر غذا و دارو جهت تست دوره ای محصولات خود استفاده نمایید.

مرکز استان فارس، شهر شیراز است که بر طبق برآورد جمعیتی سال ۱۳۹۵، جمعیتی معادل ۱۸۶۹۰۰۱ نفر داشته که پرجمعیت‌ترین شهر این استان و پنجمین شهر پرجمعیت کشور محسوب می‌شود. از دیگر شهرهای پرجمعیت این استان می‌توان به شهرهای مرودشت، جهرم، کازرون و فسا اشاره کرد.
منابع مهم اقتصاد این استان بر پایه کشاورزی و دامداری، شهرک‌های مختلف صنعتی، پالایشگاه‌ها، صنایع پتروشیمی و نیروگاه‌های مختلف بنا شده‌است. منبع

{loadmoduleid 126}

شما درصورت نیاز به مراجعه به ازمایشگاه مواد غذایی و عسل در استان فارس شهر شیراز می توانید از لیست زیر کمک بگیرید.

آزمایشگاه تست عسل در استان فارس شیراز

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه شیراز

Laboratory Shohada Cemetary شماره تماس: 07136137182 ساعت پایان کار ۱۶ وب سایت: http://clab.shirazu.ac.ir

مجموعه آزمایشگاه ها پژوهشکده مکانیک پژوهشگاه فضایی ایران

آدرس: استان فارس، شیراز، بلوار سرداران شهید، خیابان فال اسیری غربی، پژوهشکده مکانیک

شماره تماس: 37219898-071 سایت: www.isrc.ac.ir

{loadmoduleid 125}

درصورتی که مالک آزمایشگاه مواد غذایی و عسل می باشید میتوانید جهت قرار گرفتن اطلاعات تماسی آزمایشگاه خود با ما تماس بگیرید

سوغات اشترانکوه به عنوان پرورش دهنده نمونه زنبور عسل استان لرستان و کشاورز نمونه وظیفه خود می داند جهت افزایش اطمینان مصرف کنندگان مسیرهای تست و آزمایش محصولات خود را برای مصرف کنندگان خانگی و خریداران عمده سهل نمایند. پس درج اطلاعات فوق به معنی تایید کیفیت عملکرد آزمایشگاه ها نیست و صرفا جهت سهولت دسترسی به لیست آزمایشگاه های عسل و مواد غذایی واقع در استان فارس شهر شیراز در اینجا جمع آوری شده است.

۷ در مورد “آزمایشگاه عسل و مواد غذایی در شیراز”

    1. سلام، لیستی اینجا قرار گرفته و درصورتی که آزمایشگاه دیگری هم شما در استان فارس و شهر شیراز میشناسید میتوانید همینجا ارسال کنید

  1. سلام. وقت بخیر
    ۳ مرتبه با فاصله زمانی چند ماه حاوی ۹ نمونه بردم آزمایشگاه به آزما، شدیدا بدقول هستن، پاسخگوی تلفن نیستن. صادق نیستن.
    یک مورد از آزمایش ها ۵۰ روز بعد جواب دادن و هر روز امروز و فردا میکردن.
    من رو خیلی متضرر کردن…

    1. سلام دوست گرامی؛ اگر دو نوبت به یک آزمایشگاه مراجعه کردید و رضایت نداشتید قطعا این شما هستید که باید ازتون پرسید چرا واقعا دفعه سوم هم به اون آزمایشگاه مراجعه کردید که از خدماتشون رضایت نداشتید. قطعا آزمایشگاه های دیگه ای هم در استان فارس و سایر استان ها و شهرستان ها وجود داره که با هزینه کمی میتونید نمونه عسلتون رو ارسال کنید تا در زمان مناسب نمونه رو بررسی کنند.

    1. سلام دوست گرامی، شما اگر آزمایشگاهی در سطح استان فارس میشناسید میتونید معرفی کنید. با توجه به اینکه سوغات اشترانکوه برای سهولت مشتریان خود جهت کیفیت سنجی محصولات، لیست آزمایشگاه های عسل را بصورت آرشیو تهیه کرده، و در ارتباط با آزمایشگاه ها سهم نظارتی و کنترلی ندارد، حتما قبل از مراجعه به آزمایشگاه از اینکه آزمایشگاه مورد نظرتان تاییده سازمان استاندارد را دریافت کرده است مطمئن شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *