آزمایشگاه عسل و مواد غذایی در مشهد

آزمایشگاه عسل و مواد غذایی در مشهد

جهت تهیه عسل طبیعی برای مصارف درمانی توصیه می شود یک بار به آزمایشگاه جهت تعیین کیفیت عسل مراجعه نمایید. اگر ساکن مشهد مقدس و خراسان رضوی هستید تعدادی از آزمایشگاه های شهر مشهد به شما معرفی می شود.


علاوه بر عسل که درصورت تهیه طبیعی و عدم استفاده از دارو و یا مکمل های تغذیه ای با توجه به شرایط طبیعت و اقتصاد ایران گران بدست می آید همچنین سایر فراورده های ارزشمند زنبور عسل مانند ژل رویال ، بره موم ، گرده گل و… توصیه میشود از فروشندگان معتبر تهیه شود.

سوغات اشترانکوه با بیش از 40 سال سابقه زنبورداری و تهیه و تولید فرآورده های طبیعی در زنبورداری و کشاورزی وظیفه خود می داند آزمایشگاه هایی جهت تست نمونه های تولید شده به شما معرفی نمایید تا بعد از آزمایش اقدام به بازفروش یا مصرف محصولات نمایید.

مشهد دارای ۱۳ منطقهٔ شهرداری است و شهردار آن، توسط شورای شهر ۱۵ نفره انتخاب می‌شود. این شهر دارای یک فرودگاه بین‌المللی، یک ایستگاه راه‌آهن و سه پایانه است که ارتباط آن با شهرهای دیگر را ممکن می‌سازد. حمل و نقل داخلی مشهد، توسط سامانهٔ تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی و قطار شهری انجام می‌شود. اقتصاد مشهد متکی به گردشگری مذهبی با تمرکز بر حرم امام رضا است. در کنار آن، وجود مراکز تجاری بزرگ و امکانات پزشکی قابل توجه، موجب رونق گردشگری تفریحی و گردشگری سلامت در این شهر نیز شده‌است. منبع

آزمایشگاه تست عسل در مشهد مقدس

ازمایش پرولین عسل

آزمایشگاه مرکزی جهاد دانشگاهی

آدرس: مشهد – دانشگاه فردوسی – سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی

شماره تماس: 31997426-051 نشانی سایت: www.foodres.ir

آزمایشگاه مرکزی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

آدرس: مشهد- کیلومتر 12 بزرگراه قوچان -پارک علم و فن آوری -پژوهشکده علوم و صنایع غذایی

شماره تماس: 35425317-051 نشانی سایت: www.rifst.ac.ir

مجموعه آزمایشگاه ها شرکت کنترل کیفی تستا

آدرس:  مشهد – شهرک صنعتی توس – شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق

شماره تماس: 8-05135424801 نشانی سایت: http://testaqc.com

آزمایشگاه سورن تک توس

آدرس: مشهد – شهرک صنعتی توس – انتهای شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق – ساختمان شرکت صنایع ریزبینی – طبقه ۳ – آزمایشگاه عسل شرکت سورن تک توس شماره تماس: ۰۵۱-۳۵۴۲۴۸۲۱

درصورتی که مالک آزمایشگاه مواد غذایی و عسل می باشید میتوانید جهت قرار گرفتن اطلاعات تماسی آزمایشگاه خود با ما تماس بگیرید.

اطلاعات فوق به معنی تایید کیفیت عملکرد آزمایشگاه ها نمی باشد و فقط جهت سهولت دسترسی شما به اطلاعات آزمایشگاه های مواد غذایی و عسل واقع در مشهد برای شما گردآوری شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *