فروشگاه عسل طبیعی و محصولات ارگانیک در اراک

فروشگاه عسل طبیعی و محصولات ارگانیک در اراک

فروش محصولات زنبور عسل مانند عسل طبیعی، ژل رویال ، گرده گل، بره موم و محصولات ارگانیک روغن شترمرغ، شیره انگور و… در اراک توسط دارنده گواهی زنبوردار و کشاورز نمونه


 چرا اراکی ها باید محصولات ارگانیک و عسل طبیعی مصرف کنند؟

اراک به عنوان شهر صنعتی متاسفانه نه تنها از فواید یک شهر صنعتی مانند شرایط شغلی خوب و… بی بهره مانده، همچنین با مشکلات انواع آلایندگی صنعتی و شیمیایی و کشاورزی دسته پنجه نرم میکند.

در چند دهه اخیر ابتلاء به سرطان در اراک رشد چشمگیری داشته‌است. آمارها نشان می‌دهد سرطان ریه، مثانه و تیروئید سه سرطانی اند که مبتلایان به آن‌ها در اراک بیشتر از میانگین کشوری بوده و سن ابتلاء به بیماری سرطان در اراک به سه سال کاهش یافته‌است. تقریباً هر ساله ۱٬۵۰۰ نفر به جمع مبتلایان سرطانی این شهر افزوده می‌شود. بر اساس آمار انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی، استان مرکزی در ابتلای سرطان مردان رتبه اول و در زنان رتبه چهارم را دارد. همچنین طبق آمار غیررسمی اراک بیشترین بیماران ام‌اس را بعد از اصفهان دارد. ویکی پدیا

از این رو بیش از هر جا در اراک نیازمند توجه به اصلاح سبک زندگی می باشیم. جهت مقابله با بسیای از این بیماری ها اصلاح سبک زندگی، کاهش قند و کلسترول و ورزش میتواند همراه با یک تغذیه صحیح هم سلامت جسم و هم سلامت روان ما را تضمین کند.

فروشگاه محصولات ارگانیک در اراک

فروش عسل در اراک

جهت خرید عسل طبیعی در اراک میتوانید نمونه های آزمایش شده را مستقیم از تولید کننده درب منزل دریافت کنید. همراه با تضمین کیفیت عسل. خرید عسل برای مصارف درمانی، عسل کوهی ودیابتی در اراک

خرید و فروش عسل طبیعی در اراک
فروشگاه عسل سوغات اشترانکوه: تحویل درب منزل

فروش ژل رویال در اراک

Royal Jelly به عنوان داروی بسیاری از بیماری های سخت درمان نظیر: انواع سرطان، دیابت، ناباروری و… شناخته شده است. شما میتوانید ژل رویال تولید شده توسط بهترین زنبورداران و افراد متخصص در حوزه تولید ژل رویال را اراک درب منزل خود با تضمین دریافت تایید کیفیت در آزمایشگاه، در اراک و درب منزل دریافت نمایید.

فروش گرده گل در اراک

گرده گل به عنوان منبعی از پروتئین، ویتامین، ریزمغذی ها و… در تقویت سیستم ایمنی و سلامتی و افزایش قوای جنسی شناخته میشود. جهت خرید گرده گل در اراک با ما تماس بگیرید.

فروش بره موم در اراک

بره موم به عنوان یکی از قوی ترین آنتی بیوتیک های موجود در طبیعت از دیگر محصولات زنبور عسل است که در درمان بیماری های سخت درمان نظیر انواع مختلف سرطان، عفونت، دیابت و… مورد استفاده قرار میگیرد که شما میتوانید جهت خرید بره موم در اراک با ما تماس بگیرید.

فروش شیره انگور در اراک

جهت خرید شیره انگور درجه یک و با کیفیت جهت استفاده در موارد درمانی

جهت خرید محصولات ارگانیک در اراک نظیر: ژل رویال، عسل طبیعی، گرده گل، بره موم، سرکه انگبین، شیره انگور، زعفران، روغن شترمرغ و روغن های ارگانیک و.. از فروشگاه محصولات ارگانیک سوغات اشترانکوه اقدام به خرید و دریافت سفارش خود در اراک، درب منزل نمایید.

۴ در مورد “فروشگاه عسل طبیعی و محصولات ارگانیک در اراک”

    1. سلام؛ به صفحه تماس با ما یا درباره ما مراجعه کنید. در حال حاظر فقط در شهر خرم آباد بصورت حضوری میتوانید مراجعه کنید و در شهر اراک بصورت تحویل درب منزل و پرداخت درب منزل نیز فعال میباشد.

    1. سلام جناب محبی؛ بله ژل رویال به اکثر مراکز استان بصورت سرد با بسته بندی و ظرف مخصوص حمل دارو ارسال میشود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *