عسل اشترانکوه لرستان

عسل اشترانکوه لرستان

عسل اشترانکوه تولید عسل طبیعی در کوه های بکر استان لرستان توسط دارنده گواهی زنبوردار و کشاورز نمونه استان لرستان. چرا عسل اشترانکوه جزو بهترین عسل های ایران میتواند باشد؟


عسل لرستان

عسل لرستان به علت داشتن تنوع گیاهی متنوع و همچنین بکر بودن اکثر نقاط آن میتواند بسیار با کیفیت باشد.

لرستان به لحاظ اقلیم و هواشناسی یک استان چهار فصل است و دارای آب وهوای متنوعی است، این تنوع از شمال به جنوب و از شرق به غرب کاملاً محسوس است. زمستان هنگامی که در شمال لرستان برف و کولاک ادامه دارد قسمت‌های جنوبی آن دارای هوایی مطبوع و بارانی است. اختلاف ثبت شده در شهرهای استان لرستان بین حداکثر و حداقل مطلق دما بیش از ۸۰ درجه سانتیگراد است. حداکثر دمای ثبت شده ۴۷/۴ و حداقل دمای مطلق ثبت شده ۳۵- است. منبع

عسل اشترانکوه
عسل اشترانکوه لرستان

عسل اشترانکوه

اشترانکوه ملقب به آلپ ایران در استان لرستان و یکی از بلندترین رشته کوه های زاگرس است.

چرا عسل اشترانکوه لرستان از عسل وحشی بهتر است؟

این ویدئو به اختصار توضیح دادیم که چرا محصولات سوغات اشترانکوه (مخصوصا عسل کوهی) از عسل وحشی کیفیت بالاتری دارد؟ ویدیو زیر را حتما ببنید

عسل سوغات اشترانکوه با تولید تخصصی از عسل وحشی هم بهتر شده. چرا؟ در ویدئو مشاهده کنید

رودهای کوچک بسیاری از این قله‌ها سرچشمه می‌گیرند که ماربره، گهررود، دره دایی و دره دزدان از آن جمله‌اند. دریاچه گهر معروف به نگین اشترانکوه در یکی از دامنه‌های جنوب باختری و در دره گَهَررود قرار دارد.

دریاچه گهر که یکی از مناطق گردشگری ایران محسوب می‌شود در دامنهٔ‌جنوبی این رشته کوه قرار دارد؛ که به نگین زاگرس معروف است. ایا تا به حال از دریاچه گهر دیدن کرده اید؟

عسل زاگرس

اما چرا عسل اشترانکوه و عسل زاگرس میتواند بهترین عسل برای استفاده شود؟ یکی از مهترین نکات موثر در کیفیت عسل، دوری زنبورستان از محل های آلوده به سموم کشاورزی و آلاینده های صنعتی است. عسل زاگرس یا عسل اشترانکوه میتواند این ویژگی را داشته باشد. این دلیل خوبی برای کیفیت عسل است اما دلیل کافی برای اینکه از عسل لرستان یا اشترانکوه و یا هر عسل زاگرس خرید کنیم نمیشود.

عسل سوغات اشترانکوه
عسل اشترانکوه

ژل رویال بره موم و گرده گل زنبور عسل لرستان

جهت خرید ژل رویال اصل ، گرده گل تازه و بره موم درجه یک لرستان بصورت اینترنتی و حضوری میتوانید اقدام کنید.

چرا سوغات اشترانکوه

فروشگاه عسل سوغات اشترانکوه
فروشگاه عسل سوغات اشترانکوه

سوغات اشترانکوه با همکاری زنبورداران مسلط به علم روز با بیش از 8 زنبورستان در مناطق مختلف توانسته عسل لرستان را با بالاترین کیفیت تهیه و تولید نماید. فروش عسل اشترانکوه و عسل زاگرس را بصورت اینترنتی فراهم آورده تا خرید عسل با قیمتی که در استان لرستان در محل فروشگاه ما بصورت حضوری فراهم است برای تمام نیازمندان کشور با همان قیمت بصورت خرید اینترنتی این ماده درمانگر فراهم شود. خرید عسل کوهی با مورد مصرف درمانی

حتما این کلیپ را ببینید: نکات مهم در خرید عسل و محصولات ارگانیک

سوغات اشترانکوه تنها به تولید عسل اکتفا نکرده و گرده گل کوهی ، ژل رویال، بره موم، انگور و شیره انگور بخشی از محصولات تولید و ارائه شده توسط سوغات اشترانکوه میباشد. همچنین با ارائه اسناد آزمایشگاهی محصولات خود امکان صداقت سنجی را برای مشتریان خود فراهم آورده است. و در تلاش است بیشتر از گذشته در تولید محصولات طبیعی و ارگانیک بهترین کیفیت را برای هموطنان خود فراهم نماید.

کیفیت عسل لرستان چگونه است؟

کیفیت هر عسل بدون درنظر گرفتن نام آن باید دقیق آنالیز و مراحل تولید آن بررسی شود اما عسل لرستان با توجه به کیفیت مراتع و آلایندگی شیمیایی و صنعتی کمتر محیط زیست و منابع آبی از میانگین بسیاری نقاط، کیفیت بالاتری دارد.

قیمت عسل لرستان چقدر است؟

عسل لرستان با توجه به نوع عسل ، محل برداشت و روش تولید قیمت گذاری میشود که هر عسل بصورت جداگانه قیمت گذاری شده است.

عسل اشترانکوه چیست؟

عسل اشترانکوه با توجه به منطقه کوهستانی اشترانکوه نامگذاری شده است. موقعیت بکر و طبیعت قوی از جمله نقاط قوت عسل تولید شده در منطقه اشترانکوه است. لقب آن آلپ ایران از بلندترین کوه های رشته کوه زاگرس اشت.

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با ما تماس بگیرید. فروش عسل اشترانکوه زاگرس لرستان

۱ در مورد “عسل اشترانکوه لرستان”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *