تحقیق درباره عسل طبیعی

5 حقیقتی که درباره عسل طبیعی نمی دانید!

عسل طبیعی ترکیبی از قندها، آنزیم ها، مواد معدنی، ویتامین ها و اسیدهای آمینه است که دارای خواص ضد باکتری، ضد قارچی و آنتی اکسیدانی هستند.


خواص عسل طبیعی که باید بدانید

  • عسل  نیز مانند دکسترومتورفان، یک عنصر رایج در داروهای ضد سرفه، آرامش سرفه و مشکلات مرتبط با خواب است.
  • از خواص عسل طبیعی می تواند به درمان عفونت های پوست کمک کرده، زخم ها را التیام داده و بهبود بخشد. شوره سر و خارش پوست سر را برطرف نماید. و منجر به تقویت مو شود.
  • حدود 60 هزار زنبور عسل مسافتی حدود 88 هزار کیلومتر را طی کرده و بر روی بیش از 2 میلیون گل می نشینند تا حدود 500 گرم عسل طبیعی تولید کنند.

استفاده از عسل طبیعی برای درمان بیماری ها

  • اگر از عسل برای عسل درمانی می خواهید استفاده کنید، بهتر است که عسل طبیعی و تصفیه نشده انتخاب کنید چون اکثر عسلهای تصفیه شده و کارخانه ای حاوی ترکیبات مصنوعی و شربتهای شکر هستند که خاصیت درمانی عسل را کاهش داده و یا از بین می برند.
  • از دیرباز عسل بعنوان شیرین کننده طبیعی مورد استفاده بوده و انسان و حیوانات مختلف حاضر بودند در مقابل شیرینی عسل، نیش دردناک زنبورها را تحمل کنند. عسل ماده ای بسیار غنی و قابل توجه است و شامل ترکیبی از قندها، آنزیم ها، مواد معدنی، ویتامین ها و اسیدهای آمینه است که دارای خواص ضد باکتری، ضد قارچی و آنتی اکسیدانی نیز می باشد.

سلامتی با عسل طبیعی: حقایقی که درباره عسل طبیعی نمی دانید!

استفاده از عسل طبیعی بعنوان یک منبع سرشار از انرژی موجب نشاط و سلامت روحی و همچنین جسمی انسان می گردد. قبل از اینکه بخواهیم وارد مطلب اصلی شویم شاید بد نباشد که بدانیم عسل طبیعی چگونه و از چه طریقی تولید می شود: عسل طبیعی چگونه تولید می شود؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *