آزمایشگاه عسل و صنایع غذایی در تبریز

آزمایشگاه عسل و صنایع غذایی در تبریز

آزمایشگاه های تشخیص طبی صنایع غذایی عسل و دارویی تبریز جهت تضمین کیفیت مواد غذایی و محصولات زنبور عسل.


 در نگاه سنتی روش ها و راهکارهایی برای تشخیص کیفیت عسل طبیعی و نحوه متمایز کردن آن از عسل مصنوعی تقلبی یا بعضا عسل های تغذیه شده معرفی شده است که در مقاله تشخیص عسل طبیعی می توانید انواع راهکارهای معرفی شده را یاد بگیرید.

 شهر تبریز یکی از قطب‌های صنایع غذایی و صنایع تولید نوشیدنی ایران و خاورمیانه می‌باشد. هم‌اکنون بیش از ۵۰ درصدِ شیرینی و شکلات کشور ایران که شامل ۶۰۰ نوع محصول می‌شود، در این شهر تولید می‌شود. از کل تولیدات شیرینی و شکلات ایران، ۵۲ درصدِ شکلات، ۴۰ درصدِ بیسکویت، ۴۳ درصدِ ویفر، ۴۶ درصدِ تافی و ۳۸ درصدِ بُن‌بُن و آب‌نباتِ ایران در شهر تبریز تولید می‌شود. منبع

آزمایشگاه تست عسل در تبریز

شهرستان های استان آذربایجان شرقی: آذرشهر،اهر، اسکو، بستان آباد، بناب،تبریز،جلفا ، چاراویماق، خداآفرین، سراب، شبستر، عجب شیر، کلیبر، مراغه،مرند ،ملکان، میانه،ورزقان،هریس،هشترود،هوراند. جهت مراجعه به آزمایشگاه عسل در تبریز به لیست زیر میتوانید مراجعه نمایید.

آزمایشگاه محیط آرای زلال

آدرس: تبریز چهارراه عباسی به سمت اتوبان پاسداران بعد از سه راه شفیع زاده پلاک ۴ طبقه ۲ تلفن ۳۶۵۵۵۸۱۷-۰۴۱

آزمایشگاه آنالیز مواد غذایی امین

آنالیزتخصصی مواد غذایی،وراک دام و طیور،آب ،عسل ، میکروبیولژی، شیمیایی 09143166763

 تهیه این لیست تنها با هدف سهولت دسترسی تبریزیان عزیز به آدرس آزمایشگاه ها بود و سوغات اشترانکوه کیفیت عملکرد آزمایشگاه را نمی تواند تایید یا رد نماید. تجربیات خود را از ارتباط با آزمایشگاه های مذکور در حوزه عسل و سایر مواد یا صنایع غذایی می توانید در بخش نظرات نشر دهید.

قبل از ارسال نمونه به آزمایشگاه باید بدانید

نکاتی که بهتر است قبل از ارسال نمونه عسل به آزمایشگاه باید بدانید

برای مشاهده قسمت های مختلف آموزش تحلیل برگه آزمایش میتوانید به پیج اینستاگرام سوغات اشترانکوه مراجعه کنید

درصورتی که مالک آزمایشگاه مواد غذایی و عسل می باشید میتوانید جهت قرار گرفتن اطلاعات تماسی آزمایشگاه خود با ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *