آزمایشگاه عسل و صنایع غذایی در ارومیه

آزمایشگاه عسل و صنایع غذایی در ارومیه

لیست آزمایشگاه های عسل و صنایع غذایی واقع در استان آذربایجان غربی شهر ارومیه


شهر ارومیه با سابقه کهن خود میزبان حوادث مختلف بوده که البته امروزه به علت صنعتی شدن زندگی با بحث آلودگی هوا بیگانه نیست!

ارومیه در دشت ارومیه واقع شده‌است که ارتفاعاتی چون کوه سیر، کوه قیزقلعه، کوه جهودها، کوه چهل مر شهیدان، کوه ماه، کوه علی پنجه سی و کوه علی ایمان آن را احاطه کرده‌اند.[۲۹] در واقع ارومیه بین دریاچه ارومیه و دیوارهٔ کوه‌های غرب استان واقع شده‌است. منبع

 شهرستان ارومیه به علت داشت موقعیت طبیعی و جغرافیایی ویژه با نظارت و کنترل بیشتر بر کیفیت مواد غذایی و تولیدات بومی نظیر عسل به علت نزدیکی مرزی با کشورهای همسایه میتواند از موقعیت توریستی و صادراتی برای ارائه هرچه قدرتمند تر تولیدات خود پیشرفتی بیش از گذشته را تجربه کند.

{loadmoduleid 126}

آزمایشگاه تست عسل در ارومیه

آزمایشگاه رازی

آدرس: ارومیه – فلکه میثم – ابتدای بلوار والفجر 1 ساختمان مولانا 4  طبقه 2  واحد 7 دکتر فرنوش جلیلی

تلفن: 33383002

همراه: 09144474252

 
{loadmoduleid 124}

معرفی آزمایشگاه به معنی تایید کیفیت و صحت عملکرد آزمایشگاه از طرف سوغات اشترانکوه نمی باشد. درصورتی که در شهر ارومیه آزمایشگاه تخصصی عسلی می شناسید یا از مراجعه با آزمایشگاه های مواد غذایی تجربیاتی دارید در بخش نظرات میتوانید مطرح نمایید.

 درصورتی که مالک آزمایشگاه مواد غذایی و عسل می باشید میتوانید جهت قرار گرفتن اطلاعات تماسی آزمایشگاه خود با ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *